Timing :)

Min timing för att skaffa blogg är utmärkt. Jag kommer blogga så gigantiskt jättelite i helgen.
Jag åker nämligen iväg i dag, om en timme faktiskt. SHIT, EN TIMME! Jag har inte packat än. Men i alla fall, jag åker snart iväg till ett bröllop i Jönköping, låter riktigt spännande va? Mer hemskt faktiskt.Tänk om någon pratar med mig! Men jaja, det är bara på med finklänningen och klackskorna och hoppas på att ingen vågar prata med mig. Annars kan jag ju låsas vara invalid eller nåt. Observera att jag skrev "låsas vara invalid"

Kommentarer
Postat av: Yours truly - Emma

Ooh, Fannt bloggar, något i universum måste ha rubbats, för det här är otroligt. Och det är sant, du behöver inte låsas. kraam

2008-08-22 @ 20:29:42
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0